Piheni is kell...

...igaz, fájt is a szívem, hogy nem alkottam ma semmit, pedig körben mindenhol, elkezdet alkotások várják, hogy befejezzem. De piheni is kell, péntek este rosszul lettem, és rájöttem, hogy a fáradtságtól szédültem. Ezért ezen a hétvégén pihentem, és nem álltam az asztal mögé, vagyis ez így nem igaz, mert szombaton oda álltam, de csak pár percig, mivel kértem a férjemet, hogy ha meglát az asztal mögött szóljon rám.)))) 
Szólt is! :) 
De! Helyette, kirándultunk Balatonra egy délelőttön, láttam a tél közeledtét, egy kevés havat a fák tövében, és édes őzikéket ugrabugrálni. :) Aztán, hogy délután se unatkozzak, elkezdtem takarítani, pakolászni a filmjeim közt (dvd-ket is gyűjtöm, rengeteg van), amit már hónapok óta tervezgettem, most rend van és tisztaság köztük, sőt még a filmlistám is napra kész lett, és így most egy kis darab "karácsony előtti" takarításon is túl van ez a részlegem. Ahhoz képest, hogy nem alkottam és lelkiismeret furdalásom volt e miatt, Köszönöm, most jól vagyok. :)

Megjegyzések

noviamy üzenete…
Hidd el, hogy néha tényleg kell a pihenés. Ha nem is konkrétan, de mást csinálsz, és az is jó.
Nézd a jó oldalát! Pihentél, de közben más olyan dolgokat is elintéztél, amiket eddig csak halogattál.
Ugye, azért jó érzés ???
Most megint jöhet a taposómalom... :)))
Amy
Csipkeherceg üzenete…
Igazán megértelek, Hasonló cipőben vagyok én is. . .Rengeteg munkám lenne nekem is. Nálam a pihenés az kulturális volt. Elmentem színházba és megnézem a My Fair lady-t. Nagyon vidám darab volt igazán jót tett nekem:-))Pihenés gyanánt is olyan csináltál amit még élveztél is, amellett hogy szükség is volt rá. Jól tetted hogy a gyűjteményedet tetted rendbe. Szívből remélem hamar újra a régi leszel:-))
krealady üzenete…
Én is túl vagyok már néhány ilyen magamra erőltetett pihenésen. Most mondjuk a kislányom megoldotta. Ő lett rosszul. Így a napunk körülötte forgott. Lázas volt, levert, fáradt. De talán már jobb. Én ezért is nem vállalok már több mindent. És most, a hétvégén, hogy én is le voltam már merülve, és emiatt sresszesebb voltam, inkább a keresztszemeset vettem elő. Az nyugtat:) Ha nem kell időre csinálnom. Most azt a kalendáriumot csináltam, amivel idén úgyse lettem volna kész. Jövőre már meglesz! :) Jövő héten gondolom, ontani fogod a gyönyörűségeket - hiszen talán kicsit feltöltődtél:) Puszi!
agibo üzenete…
A meló megvár!!!!! Tessék magadra odafigyelni! Irgum-burgum! Küldtem energiát. :)
Nagymamis üzenete…
Erika néha bizony pihenni is kell, mert a szervezet az jelez! Téged is figyelmeztetett.......ne legyen lelkiismeret furdalásod, a munka megvár!
Borga üzenete…
Egyetértek az előttem szólókkal!Én is képes vagyok sokszor az éjszaka közepéig dolgozni,vagy,ha lefekszek,akkor is zsong a fejem a sok tervtől,amit meg szeretnék valósítani.De aztán rá kell jöjjek,hogy néha bizony pihenni is kell!Jó lenne,ha nem csak 24 órából állna egy nap!
De Drágák vagytok! :) Köszönöm a szavakat és a biztatást, nagyon jól esnek, lelket melengetőek! :))) De még mindég nem érzem magam olyan hű de jól, csak remélni tudom, hogy hamarosan, hű de jól fogom érezni magam! Puszi Mindenkinek! Erika