Tilda nyuszi...csak úgy!

Múlt héten letudtam minden egyedi rendelésemet, a hét elején még dolgozgattam egy keveset a munkahelyemen, szerdától pedig próbálnám kipiheni magam, ha nem kapott volna el ez a fránya megfázás. Mára már túl vagyok rajta, sőt volt kedvem azért egy új dologba bele vágni, az pedig nem más, mint életem első Tilda nyusziját elkészíteni. Nagyon hajtott, hogy megtudom e csinálni, el tudom e készíteni...kicsi nyuszival kezdtem, és most már állíthatom jöhet a nagy is. :) Sok mindent szeretnék még kipróbálni, amiket eddig nem készítettem...de majd szépen sorba.

Tilda nyuszikámról egy kép...most le van hajtva a sapija, de fel is lehet hajtani. Jó móka volt! 
Gyuszi nyuszi lenne, ha nem lenne lány. :) 



Kellemes estét Mindenkinek! :)

Megjegyzések

ManóMérce üzenete…
:) helyes lett:)
Aranyos lett. Ezek a Tildás dolgok nagyon egyszerűen megvarrhatók, én már többet is készítettem:))) Jó munkát a következőkhöz, és Szép Karácsonyt Kívánok: Betti
batorba üzenete…
„Sok régi emlék, sok régi dal,
Köztük most újból kisgyermek vagy.
Ez az ünnep legyen úgy szebb, ahogy álmodban látsz,
Egy új világ, hol teljesül, mit vársz.
Egy éjjel, tele fénnyel, mikor szikrázik a hó,
Egy új nap, melyre bármi írható.”
(Balázs Ádám)

Békés, boldog karácsonyt kivánok!:-)

Batorba alias Csilla (és Peti, Barbara, Boglárka és Bíborka ) :-)
Banász Erika üzenete…
Kedves Beatrix és Csilla! Köszönöm szépen, Nektek és családotoknak Békés, Boldog Karácsonyt kívánok! :)