Az első horgolt munkám

Három nap alatt megtanultam elsajátítani az alap horgolásokat...majd úgy gondoltam, hogy ezt a mintát és kendőt el kell készítenem...elkészült 11 nap alatt! :)))) 

Imádom! :)


Megjegyzések

Zsigvica üzenete…
Erika! Ez gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy.
Horváth Emerencia üzenete…
Nagyon szép lett, a mintát elkérhetném?Köszönöm!
Banász Erika üzenete…
A minta egyel lejjebb található...görgess! :))))

Köszönöm!!!!
Hát ez nagyon szép lett! Természetesen dícséretes a rövid idő alatti tanulás és hát az első munka.

Üdv: Betti
Z. Ági üzenete…
Csudajól néz ki! :)
Ügyes vagy!
(A rajzosnál sokkal jobban kedvelem a leírt mintákat, főleg angolul, mindig bámulok, hogy valakinek könnyebb a rajzokat leolvasni! :D)
Milyen vastagságú fonallal, hányas tűvel horgoltad? :)
Z. Ági
Ábrahámné Éva üzenete…
Gyönyörű!
Szinte hihetetlen hogy most tanultad a horgolást és ilyen szépséget készítettél!
Banász Erika üzenete…
Köszönöm Hölgyeim! :)

Ágikám! A fonalvastagságát nem tudom, mert még Édesanyámé volt, és mivel gyűjtögető vagyok, ezt sem dobtam ki, vagyis már több mint 15 éve megvan a fonal. 3-as tű-vel dolgoztam. De a fonal olyan, hogy 3-as tű-vel lehet dolgozni. Igen és rajzról tudok még csak horgolni, majd most jön, hogy meg kell tanulni a szövegest is. Puszi Drága! :)))
Moncsi üzenete…
Nagyon szép lett, gratulálok:)
Banász Erika üzenete…
Köszike! :)))
Zs Veronika üzenete…
Nagyon gyorsan megtanultál horgolni, ügyes vagy! És elsőre gyönyörűt alkottál! :-) Gratulálok!