20 év

Szerdán, 2013.04.24-én lesz a 20. házassági évfordulónk a férjemmel! :) 
Hát, nagyon elment ez a pár év! :))) Nagyon sok mindent megértünk együtt.
Bajba is voltam mit vehetnék neki. Nálunk nem a pénz számít, hanem a gesztus, ezért vettem neki egy kék és egy fehér tenisz pólót. A fehér pólóra pedig meglepetésként vasaltam rá, három évszámot. 
A Mi évszámaink! 
Remélem tetszeni fog neki! Már alig várom a szerda délutánt! :))) 


Érdekességként: 1854.04.24  - I. Ferenc József osztrák császár, magyar király esküvője Wittelsbach Erzsébet -Sisi- bajor hercegnővel Bécsben. 

139 év különbséggel! :)))))  Bevallom, szándékosan lett ez a nap kiválasztva-annak idején (de erről csak én tudok, Gyula nem. :)))!) :)))

Megjegyzések

Fáni üzenete…
Gratulálok Nektek, és kívánok még legalább 3X20 évet boldogságban
Zsigvica üzenete…
Nagyon sok boldog, közös évet kívánok! Nagyon jó ötlet az évszámos póló.
Zsimama üzenete…
Gratulálok Nektek, és kívánom, hogy még sok-sok boldog évet töltsetek el együtt!!
Ábrahámné Éva üzenete…
Szívből gratulálok!Kívánok ,nagyon sok boldog évet ,így együtt ,szeretetben ,boldogságban!
Ágota-Lencsi Művek üzenete…
Gratulálok Nektek!:)
Eliz üzenete…
Gratulálok nektek!!! Igazán ötletes ajándék.
Banász Erika üzenete…
Nagyon szépen köszönöm Lányok! :)
Ana Kroetz üzenete…
Congratulations, Erika!
Kisses, Ana