Újabb Szerelem...

nem is tudom, hogy fogom a férjemnek elmesélni! Idén már fellángoltam, most újra érzem azt a felemelő érzést, és még csak január 17. van, mi lesz még az év többi napján?
Az új lángolás neve Frivolitás! :))) 
Teljesen véletlenül bukkantam rá tegnap előtt, több órát neteztem, utánanéztem hogy is készül, mi kell hozzá. Kedvenc boltosomat már hívtam is a kellékekért, -gondolom örült nekem, mert este 7 órakor hívtam, mondta, hogy van mindene a boltban, - ezért másnap (tegnap) rohantam megvettem a kellékeket, irány haza kipróbálni, hogy én is vagyok e olyan ügyes mint a többiek, hogy eltudom e készíteni. Hát nem volt könnyű...de mára már teljesen egyedül, minden féle segítség nélkül a virágot eltudom készíteni. Nagyon boldog vagyok! :))) És mivel nagyon tetszik, ezért fülbevalót készítettem belőle, és egy medált, mert ugye itt és most nem hagyom abba! :))) Íme egy kép róla:

Akinél először találkoztam vele: //fonalvarazs.blogspot.hu/2011/03/frivolitas.html

Megjegyzések

Brigi üzenete…
ugyes vagy! (es turelmes)
MrsSame üzenete…
Gratulálok! Én tuti nem mertem volna nekiállni.Még a horgolás sem megy. Csak így tovább.
Horváth Emerencia üzenete…
Nekem is nagyon tetszik! Ügyes vagy!
Banász Erika üzenete…
Köszönöm Lányok, Édesek vagytok! :) De csak ajánlani tudom mindenkinek, első költség hozzá kb: 1000-2000 Ft között van, és ha meg vannak a kellékek, már csak időt és türelmet kell rá szánni, imádni fogjátok, ha már segítség nélkül is megy.
Gerti üzenete…
Gratulálok, nagyon ügyes vagy. Több mint egy éve én is megvettem a hajócskát, de sajnos nem sikerült megtanulnom internetről a frivolitást.Sajnos senki sincs, aki élőben meg tudná mutatni nekem :(
Csipkeherceg üzenete…
Nagyon szeretem ezt a kézimunkát én is :-) Jó hogy te is rátaláltál :-)