Két rendelés közt...

...egy kicsit magamra is gondoltam. Volt is kedvem hozzá, mert már monoton volt a karácsonyi ajándékok rendelésének a készítése. Ezért pihenés képen beiktattam egy kis új alkotást. Nagyon régóta szerettem volna megtanulni a sütő kesztyű készítését, de nem volt aki megtanítson rá, ezért újra csak magamba bízva és a világháló segítségével, végre elkészítettem őket. Először a zöldet készítettem el, vastag flizzel, és avval az ezüstös színű anyaggal amit a vasaló deszkára is szoktak tenni. (Teflon anyag) Majd mikor kész lett, megtapasztalva, hogy kicsit nagyobbra kell a kesztyűt szabni, és a közepére felmosórongyot használtam. Na így már jobb!
 A nagy kedvenc a hóemberes. :))) 



Üdv: ErikaStyle

Megjegyzések

ARi textilmánia üzenete…
Igazán szépek lettek a kesztyűid! Az ezüstös anyag a teflon, méterben is kapható sok méteráru boltban. További szép munkákat!
Banász Erika üzenete…
Köszönöm Ari! Ez az! csak nem jutott az eszembe ez a szó, hogy "teflon"! :)))) Én is ott vettem. :) Köszönöm, neked is jó és szép munkákat kívánok! :)))
Moncsi üzenete…
Nagyon szépek lettek. Ügyes vagy. További sok szép alkotást neked.