Karácsonyi zsepitartó

Próbáltam alkotni valami mást, valami nem szokványos karácsonyi zsepitartókat, úgy érzem kicsit klasszikus lett a hófehér és a piros alapon fehér apró pöttyös anyagtól. Ami még nagyon illik a képe, a harang és az angyalka, ami filcből készült. Minél többet nézem annál jobban tetszik. :))) 





Megjegyzések

krealady üzenete…
Nekem nem kellett sokat néznem. Első pillantásra megtetszettek:) Imádom a pirosat! És tündéri, aprólékos,részletes kidolgozás már megint! Gratulálok! Szépséges!
Banász Erika üzenete…
De Drága vagy Ildikóm! :))) Köszönöm! Pedig ha tudnád, hogy féltem elkészíteni, nem is akartam, csak egyet, de ahogy készlet, láttam benne valami szépet! Tudod a piros nálam csak karácsonykor jön be! :))) Puszi! Erika
Fáni üzenete…
Osztom az Ildikó véleményét. Az angyalkás egyenesen gyönyörűűűűűűűűűűű. Bár én is tudnék ilyet csinálni. Na de majd most! Itt a lehetőség kipróbálni a most vett gépemet. De sajnos én nagyon kezdő vagyok, talán be kellene iratkozni egy tanfolyamra????????
Banász Erika üzenete…
Kedves Fáni! Nagyon édes vagy, köszönöm! :) A zsepitartó készítését megtalálod az ErikaStilusTitkaim oldalon. Biztos, hogy sikerülni fog!:))) Majd mutasd meg milyen lett! :))) Puszi! Erika