Mikuláscsizma gyár...

gyárrá alakultam át! :))) Mondhatnám az ismert mondatomat "...Soha nem gondoltam volna...", hogy ennyi csizmát fogok készíteni. :)))) De még nem unom...és azt hiszem nem is fogom megunni. 

Kis kesztyűt is készítettem más színben. Ez is aranyos, nem csak a fehér! :)))

Ráadásul minden nap tanul az ember, így ma megtanultam azt is, hogy amiből készítettem az nem plüss anyag, hanem polár! :))) Na már ezt is tudom. Anyag ismeretben nem vagyok még szakértő! :)))

Párnák is készültek, már gyerekeknek is. És még mindég nincs vége! :))) 






Megjegyzések

Horváth Emerencia üzenete…
Nagyon szépek, tavaly én is gyár voltam,a következő napokban neki kell fogjak már megint, mivel közeledik a csodálatos ünnep.Tavalyi csizmáim:http://horvathemerencia.blogspot.ro/search/label/mikul%C3%A1scsizm%C3%A1k
Banász Erika üzenete…
Emerencia, láttam már tavaly is a képeket róluk, most is megnéztem, nagyon szépek, és nagyon egyediek! :))) Akkor hát rajta, jó munkát kívánok hozzá! :)))
pillimolli üzenete…
nagyon szépek::))