Táska...

...barna rózsás táska. Hát mit is mondjak, az anyagot mikor megvettem nagyon tetszett, egyből tudtam, hogy jó lenne belőle egy táskát készíteni...de ez valamiért nem az amit én elképzeltem. Igaz mások állítják, hogy aranyos és jól néz ki, ...de nekem valamiért nem jön be...túl öreges? Nagyik hordanak ilyet...vagy? :)



Ez a közeli kép kicsit sárgás, de az a fénytörés miatt lett ilyen, az eredeti színe az anyagnak inkább hasonlít a felső képen lévőhöz.

És vettem világos kékben is ilyen anyagot, hát nem is tudom, lehet, hogy a fazont kellene megváltoztatnom? :) 

Megjegyzések

Fáni üzenete…
Mindig nagyon szeretem nézni amiket csinálsz, olyan szépek. Egyik - másik táskát nagyon szívesen elfogadnám én is. Még nem vettem a bátorságot, hogy a szabásmintáid alapján bármelyiket is elkészítsem. Olyan nagy falatnak tűnnek a számomra.
Nem szeretnélek megbántani, de szerintem a fazonnal van baj, attól lett olyan mamás, ahogy Te is írtad.
The E.Art üzenete…
Szerintem az anyag is nagyon szép , a fazonja is, ez a szépia színei miatt egy " vintage " táska .
Nekem a sötét csík az ami bántja a szemem ,feldobhatnád inkább ekrü csipkével , selyemrózsával, vagy egy strasszos fém csattal , ilyesmivel.
Az utolsó bejegyzésemben van két hasonló, nézd meg,hogy mire gondolok;-)
The E.Art üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anyinyóka üzenete…
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Nagyon szép anyag, nincs baj a fazonnal. A fekete csík teszi picit komorrá, én a csíkot a saját anyagából varrnám, de a félreértések elkerülése végett így is nagyon jó, igazából nincs vele probléma, és szerintem nem mamás.
Banász Erika üzenete…
Jaj, nagyon Drágák vagytok! :) A csík nem fekete, hanem sötétbarna, gondolom a kép nem adja vissza az igazi színét. :(
Köszönöm a hozzá szólásokat.
The E.Art megyek is megnézem a blogodat délután! :)))