Kulcstartó...

...muszáj volt készítenem egyet, mert már elegem volt, hogy a táskámban három kulcscsomót kell keresnem. Egy a kocsihoz, egy a lakáshoz, és egy a munkahelyemhez. A legkevesebb kulcs az autó, aztán a lakáskulcs, és legtöbb a munkahelyi kulcscsomóm. Amikor a lakás kulcs kellett volna a táskámból, persze, hogy a céges kulcsokat vettem elő elsőre, és fordítva. Pedig a lakás kulcsomon, még vagy egy aranyos kukac is. Na most a céges kulcsomnak készítettem ezt a kulcstartót, és már most szerettem, pedig nem is olyan nagy. De az biztos, hogy innentől meg fogom találni, azt, amit akarok. :)))



Megjegyzések

Szia Erika!
Én varrtam ilyet nagyobban, tolltartónak. Azzal is kínlódtam. Ilyen kicsiben meg.........á, neki sem állok. Gratulálok! Nagyon aranyos lett! :)
Monessa üzenete…
Aranyos lett szerintem is! :)Jó ötlet!