Ez is meg volt...

...mondaná "varrogató" Moncsi Barátnőm...de most én mondom...már régóta kacérkodtam a gondolattal, hogy jó lenne textil füzetborítókat készíteni. Hétvégén elkezdtem, megtanultam. Már tudom, hogy mikor mit kell és hová tenni, ezek most a prototípusok lesznek...vagyis nem adom el...hacsak nem könyörögnek érte. :))) A rózsás napló nagy kedvenc lett...a receptesen még variálok majd...és van egy nagyszerű ötletem is következőre...de az még titok.






Megjegyzések

Susu üzenete…
Nagyon szépek lettek! Ügyes vagy! (Bár ezt eddig is tudtuk. ;))
nefer üzenete…
tüneményes borítók :)
Szilvácska üzenete…
Szia! nagyon szuper.
Esetleg a Titkok-ba az elkészítés nem kerülhetne fel?
Szia
Banász Erika üzenete…
Köszönöm Lányok! :)))
Drága vagy Susu! :)))
Jövő héten felteszem a titkaimhoz az elkészítését. :)))
Gerti üzenete…
Ezek is éppen olyan elegánsak lettek, mint általában a munkáid. Ha az elkészítését felteszed a blogodra, én is megpróbálkozom vele.
Banász Erika üzenete…
Kedves Gerti! Nagyon köszönöm...hamarosan felteszem! :)))
A "napló" direkt lett ilyen,...olyan klasszikus naplót szerettem volna elérni vele! :)

Puszika! Erika
Nyafika üzenete…
Szia! Engemet az írásos textilek készítése érdekelne. A titkok valahogy nem akarnak bejönni. Állandóan azt írja ki, hogy a keresett oldal nem létezik. Köszi:Judit