Nyári táskák készítése...

...most, hogy újra táskákat készítek, nem is tudom miért? :)))) Feltettem a "Titkaim"oldalra két nyári táskát és annak elkészítését, szabásmintáját. Ha tetszik rajta, ugrás neki... készítsük el! :) 


Jó munkát hozzá!

Megjegyzések

Csipkerózsika üzenete…
Klassz táskák, köszönjük mintákat, valószínű én is kipróbálom őket:), csak lenne már kis időm...
Renus művei üzenete…
Úristen!!Az első táska gyönyörű!!!Meg van mit csinálok ma!
Editfolt üzenete…
Két színt szeretnék kérni tőled, amit egy faliképpel el tudsz helyezni a lakásba. :)
Kriszty üzenete…
köszönöm ez első nagyon édes kis táska!
Banász Erika üzenete…
Igen nekem is nagyon bejön az első táska, de hogy mikor lesz rá időm én sem tudom, hogy Csipkerózsika sem. Renus, mindjárt megnézem hátha készen van a táska és feltetted? :))) Ha valaki elkészítette, az szóljon, lenne egy kérdésem! :)))

Köszönöm!
Eri ka üzenete…
Az első táskát legalább 3 éve szeretném magamnak elkészíteni farmervászonból.
De eddig még jutottam hozzá. Nagyon tetszik nekem! :)