Új varrógép...

...na ezért a varrógépért dolgozok mostanság ezerrel. Ezért nem sok időm marad semmire. :) Családom is hiányol, de azért így is szeretnek! :)))) 

Íme, bemutatom az új varrógépemet, de csak nekem új, mert más is használta már, de nagyon szuper, sok program van benne, és olyan édesen duruzsol mikor használom,  úgy érzem, jó barátok leszünk mi ketten! :))))




Megjegyzések

Brigitta üzenete…
Szia! Gratulálok az új gépedhez és kellemes munkát kívánok vele.
Ágota-Lencsi Művek üzenete…
Gratulálok és irigykedem!:) Jó munkát és szórakozást az új géphez!
Névtelen üzenete…
Ez csudagép! :)
A sajátomat is imádom, végre megtaláltam pár napja, hol lehet az anyagtovábbító talpat leereszteni, lehet szabadonereszteni a mintákat. :))
Biztosan éjjel-nappal ezen varrnál, képzelem, mennyire boldog vagy. Már régen vágytál ilyenre! :))
Legyen sok örömöd benne, gyártsál sok szépséget rajta! :)
Puszi,
Z. Ági
pillimolli üzenete…
Én is nagyon sok örömet kívánok hozzá! és főleg sok-sok IDŐT!!!!
pillimolli
Nagyon aranyosak vagytok, köszönöm! :) Igen már régóta vágytam egy ilyen gépre, és most már, hogy van, már csak tényleg időt kellene vennem, vagy varázsolnom valahonnan, hogy minél többet legyünk "együtt"! :))) De hát majd szépen, lassan, mindennek eljön az ideje! :))))
Editfolt üzenete…
Nagyon szép. sok munkát kívánok nektek!
Borga üzenete…
Gratula az új géphez,és varrjál vele sok szépséget!:)
Moncsi üzenete…
Gratulálok csajos. Megérdemelted, sokat melóztál érte. Kívánok hozzá sok-sok időt, és jó munkát.
Puszi Moncsi
Gabriella üzenete…
Gratulálok én is ehhez a szupi kis géphez. Most szívesen lennék a helyedben:)
Ili ( Hugi ) üzenete…
Gratulálok én is az új gépedhez és kívánok neked rengeteg időt, hogy élvezhesd a társaságát!!!
Monessa üzenete…
Gratulálok az új gépedhez! Alkoss sok szépet vele! :)