Piheni is kell...ezért mást készítettem...

...az új gépemmel elkészítettem az "ÉN" Tilda macikáimat. :) Már tavaly is neki álltam elkészíteni, de nem hozta meg azt az eredményt, amit most láttok. Az új gépemmel sokkal de sokkal könnyebben elkészítettem. Nagyon élveztem. :)))) Remélem látszik rajta, hogy egy kicsit "az én stílusom" is benne van! :))) 


Csak súgom, hogy az én 19 éves fiam is kért egyet belőle. :))))) Nem is gondoltam volna! :)))) De olyan jó érzés! :))))

Megjegyzések

Kriszty üzenete…
Maciiiii! Nem csodálom, hogy a gyermek is kért!
Böbe Morzsák üzenete…
Nagyon aranyosak!
Ana Kroetz üzenete…
Very cute, Erika!
Kiss, Ana
Monessa üzenete…
De cuki macik!! :))Én is kérnék! :)
ozsuzsanna üzenete…
Nagyon-nagyon édesek!A felhasznált anyagok is szuperek!
Sok-sok örömet az új gépedben!
pillimolli üzenete…
Erikám, nagyon cukik, én is imádom ezt a fazont!!!
Köszönöm Lányok! Imádtam készíteni! :)
The E.Art üzenete…
Nagyon édesek!Ha nem lenne pöttyös meg virágos akkor azt mondanám ez Mr.Bean Teddy-je:-)