Egy kicsit más...

...és úgy örülök neki, hogy egy kicsit mást is megtanultam varrni. Igaz nem nagy dolog, de egyedül megtanultam tolltartót varrni, íme az első pár darab, nem csak gyerekeknek készítek majd, de most első körben nekik számon. A tehenes anyagot kimondottan erre vettem. 



Megjegyzések

Moncsi üzenete…
Ügyi vagy csajos, csak így tovább. Mi lesz a következő talán egy iskolatáska?:)))
Puszi Moncsi
Böbe Morzsák üzenete…
Ezt a fazont ismerem, már készítettem hasonlót, de nagyon nehéz lehet ilyen kis méretbe belevarrni a húzózárt. Jól gondolom? Nagyon mutatós, vidám alkotás!!!
Banász Erika üzenete…
Aranyos vagy Moncsikám, lehet, hogy majd ...egyszer...iskolatáska is lesz, de nem mostanában! :)))

Drága Böbe! Nem is hiszed el mennyire egyszerű belevarrni. Úgy látszik Te egy másik technikát használsz, mert ezt nagyon gyorsan, és nagyon könnyen ellehet készíteni.

Puszi! Erika
Csitri üzenete…
Nekem is jól jönne egy ilyen, sosincs meg a kedvenc ceruzám :-)
Enn üzenete…
Nekem is vannak hasonlóim, nem is nehéz megcsinálni. A baris anyag a legcukibb :D
Monessa üzenete…
Aranyosak, jól néznek ki!
Jó ötlet volt a tolltartó. Nekem egy horgolt van tervbe jó ideje, de egyszer majd el készül az is! :)