Pillangók...

...mindegyik megrendelésre készültek. Egyedül a virágok és katicabogár az amit nem én készítettem, ja meg a hungarocell alapot sem, de a többit, igen. Imádtam készíteni őket! :))) 




Megjegyzések

Gabriella üzenete…
Ma nagyon egy rugóra járt az agyunk. Én is pillét készítettem, bár nekem csak egy sikeredett. És nem is lett olyan szép, mint a tiéd!
krealady üzenete…
Erika pilléi nagyon egyediek :) Én még csak foglalkozom a gondolattal, de nem bírtam rászánni magam. Nagyon helyes kis koszorú lett ebből, te:)
Moncsi üzenete…
Nagyon szép lett a dísz. Gratulálok hozzá. A virágokat és a katicát miért nem te csináltad hozzá?:)
Puszi Moncsi
Kedves Lányok! Nagyon egyszerű az elkészítése, csak egyszer kell rájönni, hogy mekkora sablonra lesz szükségünk, aztán már lehet készíteni. :) Elárulok egy nagy titkot, eddig mindig varrtam a pilléket, mikor készen lettek a szárnyak, na ezt már nem varrtam, hanem ragasztottam, ragasztópisztollyal. Egyszerűbb és gyorsabb, sőt szebb a végeredmény! :)

Moncsikámnak üzenem: :)))))