Tavaszt várva...

...kint még esik a hó, de én már készülődök a tavaszra, ezek a színek nagyon emlékeztetnek rá. 
Ráadásul imádom ezeket az anyagokat, két neszi és mobiltartó készül belőle, de még várat magára egy két darab. 


A többi képet az "Apróságaim" oldalon megnézhetitek:

Megjegyzések

krealady üzenete…
Nagyon tetszik! Jól mutat együtt ez a két szín! :)
The E.Art üzenete…
Én nem szeretem se a sárgát,sem a zöldet,de ezek valami fantasztikusan jól összeválogatott anyagok,és színek mégis!Nagyon mutatós,szép!
Kriszty üzenete…
Nagyon jó a színük valóban, és tavaszt ide de azonnal!
Én sem rajongtam ezekért a színekért, de együtt nagyon tetszenek nekem is. Igen, jöhet a tavasz, már várom én is! :)))
Ana Kroetz üzenete…
Very cute!
Kisses,Ana
Aranka üzenete…
Cukik lettek nagyon, és együtt tényleg erősítik egymást.
Monessa üzenete…
Húú de szépek!! Mindig olyan szépeket csinálsz! :)
baratella üzenete…
Igen vidám színes darabok, jöjjön a tavasz.