Látványosan szenvedek!

Annyira hiányzik..., hiányoztok..., nélküle..., nélkületek..., már lassan két hete!
Brühüm, brühüm, brühüm! :)

Megjegyzések

Mammka üzenete…
Mi a baj????
Köszönöm Mammka! Előzmények....Szombat délután az én "kicsikém" Notebookon, nem akart elindulni, hétfőn viszem vissza a boltba, mivel még garanciális. Most Roli gépéről jelentkezem, mivel ezen nincsenek rajta a megfelelő dolgaim, amik szűkségesek ahhoz, hogy tartsam veletek a kapcsolatot, csak nehezen tudok, majd átjárni hozzátok, és kommunikálni....
Ennek, már két hete! Ezt a bejegyzést is nagy nehezen tudtam csak ide varázsolni!
Édes vagy, köszönöm!
Puszi! Erika
Mammka üzenete…
:( És mik a várható remények?
Borga üzenete…
Kitartás!:)
Monessa üzenete…
Ez idő alatt biztos szép dolgokat alkottál! Kíváncsian várom őket! :)Kitartás!
Névtelen üzenete…
Sajnos összenőttünk a gépekkel, valamelyik nap éppen azon meditáltam, hogy még vásárolni sem tudnánk számítógép nélkül. Nem beszélve kórházakról, gyógyszertárakról, bankokról, iskolákról, közlekedésről. Nem tudnék most olyan területet felhozni, ahol nélkülük nem állna meg az élet. Nem vagyok meggyőződve, hogy jól van ez így. Ettől függetlenül... Erika, átérzem "gyötrődésed", az én gépem is állandóan bekapcsolt állapotban van. Csapj már az asztalra a szervízben! Kati
Moncsi üzenete…
Szegénykém! Tudom mit érzel, nekem már három hete szervizben van az ebook-om. Már nagyon hiányzik nekem is. Kitartás csajos nemsokára meglesz csak nyugi. Addig is alkoss tovább szépeket kíváncsian várom.
Puszi Moncsi
Köszönöm Lányok! Nagyon jól esik, hogy gondoltok rám! :)))))