Üdvözlet

Nagyon Sok Szeretettel köszöntöm a 162. követőmet Annát a blogomon! :) 
Csuda szép alkotási vannak, csak ámulok! 
és
Nagyon Sok Szeretettel köszöntöm a 163. követőmet "baratella"-t a blogomon! :)
Mivel több blogjuk is van a hölgyeknek, én a kedvemre valót választottam, 
így tettem itt is, Göcsej tájegység ízeit. 



Megjegyzések

baratella üzenete…
Én csak ámulok és bámulok, ahogy kezeid alatt életre kelnek a textíliák.
Mennyi szépség és finomság..... és ízlés.Teljesen belebolondultam a táskáidba.Hosszú idő után talán nálam is előkerül a varrógép. Köszi!
De Kedves vagy! Köszönöm! :) Örülök ha inspirálhatók valakit a munkáimmal! :)))) Majd mutasd meg mi szépet alkottál! :)))
Aranka üzenete…
Kedves Erika, köszönöm a meleg köszöntőt a blogodban. A blogom címe: aranka-sagok.blogspot.com. Most a betegeskedésem miatt épp szünetelnek a bejegyzések. Köszi a Tilda ajánlót.
Carol Anna üzenete…
Nagyon szeretek itt lenni nálad! :)
Köszönöm Anna! :) Már megérte! :))))