Szösszenet...avagy egy kérdés?

Mi az ember amikor....? 

A hűtőhöz szerettem volna menni, kivenni belőle a kaját, 
erre mit teszek, benyítok a wc-be, és lecsukom a wc tetejét.(?????????????)
Megtörtént, kb. 5 perce! :)))) 
Felhívtam a férjemet, feltettem neki ugyan ezt a kérdést, és elmeséltem neki a szitut.
Mire ő ezt válaszolta: Jól van Drágám, de ha lehet, ne ülj be a hűtőbe!

...vagy péntek 13?


Megjegyzések

Böbike üzenete…
Ez legyen a legnagyobb baleset - péntek 13-án :)))
Fáni üzenete…
Vannak ilyen napok,amikor semmi sem úgy történik, ahogy az ember szeretné. Én azt szoktam mondani, akkor rontottam el, amikor reggel fölkeltem
Fáni üzenete…
A fényképem helyett ugyan miért ez a háromszög jelent meg?
Névtelen üzenete…
Erika! Én a férjem tornacipőjét tettem be a hűtőbe. Úgy látszik a hűtő végzetes vonzerő:-)
Van egy kérdésem: mi tettél volna, ha pl. a WC tető le van hajtva - bár, ahol férfiak is élnek, kicsi a valószínűsége. Kati
Kati üzenete…
:D Én meg a vegetát pakolom a hűtőbe. Utána meg napokig keresem. Mikor a hűtőbe nyúlok nem tűnik fel, hogy ott van :)
Köszönöm Lányok! :) Fáni, nem tudom miért ez a kép jelenik meg, már láttam többször is, utána kéne járni! :)
Katikám! Nem tudom, de olyan gyorsan és spontán történt minden, hogy csak nevettem és hüledeztem, hogy nem vagyok komplett! :))))
Puszi! Erika
Fáni üzenete…
Én már tudom.
A picasa képfeltöltő oldalon véletlenül elállítottam a megjelenés formátumát - a megjelenítés mellett egy kis fekete nyíl - nyilvánosról privátra.