Mérges vagyok magamra!

Hú, de nagyon mérges vagyok! :(((
Monika "Varrjunk együtt" játékáról úgy lemaradtam, mint a sicc! :) 
Túl későn vettem észre! Pedig nagyon szerettem volna én is varrogatni, ilyen csuda szép blokkokat! (((( 
 Mérges...mérges...mérges vagyok! :(((((((((

Megjegyzések

noviamy üzenete…
Erika!
Varrj velünk párhuzamosan!
Érdeklődd meg Hopitól, hogy lehetséges-e?
Amy
Köszönöm Amy! A blokkok érdekkelnek, mivel a játékról lecsúsztam, úgy ahogy írtad, párhuzamosan én is elkészíteném őket. :)))) De már nem akarom Mónikát zavarni, mivel olvastam a blogját, és megértem! :))))
Puszi! Erika
Editfolt üzenete…
Írj valakinek hogy küldje el neked az aktuális feladatot. úgy tudom emailban megy nekik!
gondolom nem haragudnának? Vagy mégis?
Cinella üzenete…
Szerintem lehet még csatlakozni. Próbáld meg, vesztenivalód nincs.
Köszönöm Lányok, már lenyugodtam! :))))