Az új kollekción a kis virágok

Imádom ezeket a színeket! :)))) Mivel aprók a virágok, táskára még sem tehettem, ezért mobiltartókra, és zsebkendő tároló borítójára tettem őket. Aztán majd még meglátjuk, hogy mire is tehetném.

A többi képet, az "Apróságaim oldalamon" megtaláljátok.


Megjegyzések

Kriszty üzenete…
tudtam, hogy tetszeni fog :)))
...ugye, ugye! :))) Nekem is nagyon tetszik! :)))
Zsuzska üzenete…
Nagyon szépek, és főleg így szettként!! Szuper :)
Már el is adtam őket, tegnap a bolt átvette, sőt még rendelt hozzá. :)
krealady üzenete…
Igen, Erika! Én is nagyon imádom ezeket a színeket, és kérdezném is, hogy benne volnál-e egy bartellben? Mondjuk én hímeznék neked és vagy dobozkát, vagy valamit készítenék a motívummal, vagy bármi, ami neked tetszik. Ez a szett így ahogy van, nekem jöhetne is:) Vagy még több. Majd ha lesz időd, írsz nekem egy privit, és megbeszéljük:) Pusszantlak!
Monessa üzenete…
Nagyon szupik lettek! A rózsás nálam nagyon bejön! :)