A játékom nyertese...

Köszönöm szépen mindenkinek, aki játszott velem, öröm volt követni, hogy napról napra többen jelentkeznek! :)))) Remélem, hogy legközelebb is fogtok velem játszani! :)))
  Örömmel hirdetem, hogy a játékomat: 



Kati (Vatikati) 

nyerte! :)))))) 
Gratulálok neki, és kérem szépen Katit, hogy e-mailben írjon nekem, hogy megtudjuk beszélni a részleteket! :)))) További szép napokat és készülödést kívánva! 
Banász Erika
ErikaStyle


Megjegyzések

Roza üzenete…
Gratulálok a nyertesnek!:)
Moncsi üzenete…
Gratulálok a nyertesnek. Öröm volt veled játszani!
feketepillangó üzenete…
Gratulálok a nyertesnek!
De jó lett volna!!!:)
Kati üzenete…
Hát, szóhoz sem jutok, olyan nagyon elérzékenyültem. KÖSZÖNÖM SZÉPEN :) Már írom is ki a blogomra, nagyon izgatott lettem :) Köszönöm, köszönöm, köszönöm ....
Erika üzenete…
Gratulálok a nyertesnek, és köszönöm a játékot!!

Amúgy pedig nagy szép a kézírásod, nagyon szépen írsz!!
Nagyon aranyosak vagytok Lányok! :)))) Köszönöm én is! :))))
Erika! Köszönöm a szavaidat! :) Pont ezért nem géppel sorsoltam, mert imádok kézzel írni, ha tehetem sokat írok, élvezem, csak olyan ritkán kell kézzel írni, és rajzolni. :)
Puszi! Erika
The E.Art üzenete…
Ajaj,erről lemaradtam-Gratulálok a nyertesnek!
Az ajándék kísérők szuperek!!!