Szívecskék

Tömítő anyag hiányában nem tudtam elkészíteni, de most hogy rájöttem, hogy az egyik ágynemű tartóba tettem a tömítő anyagot, :))) gyorsan neki ugrottam, hogy kész legyek vele, mert van még mit alkotnom. 
A konyhában és az előszobába is teszek fel belőle.  
9 x 9 cm a szívek, akasztóval együtt 14 cm.


Megjegyzések

batorba üzenete…
Ezt én is nagyon szeretm, amikor valamit nem találok...és egy pár nap gondolkodás-keresésé után rájövök, hogy valami olyan helyre tettem, hogy mindig megtaláljam.:-))))
Ja és tetszenek a szivecskék...nekem is van egy pár darab félig készen...de én tudom, hol a tömitő anyag.:-)))
Lana üzenete…
Nagyon helyesek ezek a szívecskék. Lehet, hogy koppintom, ha nem nagy baj... Én is elkezdtem már a lakás díszítését, de még csak üvegfesték szarvast és hóembert raktunk fel a gyerekekkel.
Örülök neki, hogy nem csak én pakolok el mindent! :)))))) De meg van, már gyártom is a barna szíveket! :))))
The E.Art üzenete…
bájosak-bájosak!!!
Renus művei üzenete…
Nagyon-nagyon jók!Sajnos én is tömítőanyag hiányban szenvedek,de nekem nem csak elbújtak el is fogytak!
Borga üzenete…
Nagyon édesek!
Belinda üzenete…
Köszöntöm az első ajándékozót és az első nyertest! :)