Mostanság...

...készülödve a karácsonyra, azért vissza-vissza térek régebbi alkotásimhoz is. Most készítettem egy Bordó rózsás textiltárolót, és hozzá textil táblácskát szívecskével. Nagy tervei vannak, de majd csak alakul! :))) 


és együtt a család: 


A többi képet az "Apróságaim" oldalon megtalálható!


Megjegyzések

The E.Art üzenete…
Ó mindegyik nagyon bájos!!Gratulálok!
Ágota-Lencsi Művek üzenete…
Alapból piros pöttyös párti vagyok...no de az a barna pöttyös mindent visz!:) Gyönyörű darabok!!!
Nagymamis üzenete…
Nekem is tetszik a barna pöttyös összeállítás......de a pöttyös csíkos is nagyon jó....és mindegyik! Meseszépek!
Csitri üzenete…
Ezek gyönyörűek! És egy jó hír: nyertél nálam meglepit! http://varrogepeskenyerillat.blogspot.com/
Igen nekem is mindegyik tetszik, de meg van nálam is sorrend! :) Köszönöm Lányok! És még nyertem is! :)))))))))