Karácsonyi falikép...

...hú, de nagyon tetszik! Vajon, hogy készült?
Iszonyú jók a színek és az összes képrészlet passzol! :)))) 


Megjegyzések

krealady üzenete…
Tényleg jó! Szerintem csak a nagyon jól összeválogatott színek a titka. Amúgy patchwork az egész. - szerintem :)
Edina üzenete…
Igen...lehet Ildinek igaza van! Márminthogy a színe dob rajta nagyot-a szakmai részbe nem folyok bele, tudatlan vagyok:) Minden esetre nagyon tetszik nekem is:)
Anitácska üzenete…
Nagyon szép a kép:D
Nekem gyanús, hogy inkább valami rávasalós technika:)
Renus művei üzenete…
Gyönyörű!Nagyon tetszik!És persze csinálni is szeretnék egyet.Csak mikor???????
krealady üzenete…
Ez a kép még tűzve is van. Lehet attól még vasalós, amit aztán levarrnak:).
Nem tudom, olyan gyanús ez az egész, nézd meg a fenyőnél a gyertyákat, hogy lehet ennyire tökéletes? :)
Jár az agyam egyfolytában! :)))))
Moncsi üzenete…
Az én szerény véleményem szerint is patchwork, de nem géppel hanem inkább kézzel készültek a varratok. Iszonyú macerás munka, de kétségkívül megéri, látva az eredményt.
krealady üzenete…
Igaza van Moncsinak. Láttad a linket, amit ajánlottam múltkor? Egy csaj éppen azt tanítja, hogyan kell szépen kézi patcworkot készíteni. Nem látszanak varratok egyáltalán. Csodaszép. Én ugyan ezt a képet nem tudtam annyira kinagyítani, de szerintem itt is ez a titok:)
Köszike! Jó lenne ha kitudnánk nagyítani, de mivel ekkora ez nem fog menni. Lehet, hogy kézi, de nekem még mindig gyanúsan csodálatos! :)))) Köszi a hozzászólásokat! :)))) Majd megnézem a videódat, hátha....! :)))