Színek összhangban...

... valamiért, ez a mély, meleg szín világ újra a szívemhez nőtt. (itt azért megjegyzem, hogy nekem a fehér és a fekete is egy-egy szín) Lehet, hogy azért mert itt az ősz, jön a tél, de valamiért nagyon kedvelem ezt az összehatást. Aztán, lehet, hogy nem is vagyok normális, de imádom nézni, ez a sötétbarna pöttyös anyag, evvel a világosbarna apró rózsával, csudára tetszik.Minél tovább nézem, megkívántam a csokoládét, vajon, miért? :)))))



Megjegyzések

Juccantó üzenete…
Csodás ez a zsepi tartó!Én mint kezdő varrogató többek közt pont ilyen két anyagot szereztem ma be.Olyan nagy a választék,hogy a bőség zavarának érzése kerített a hatalmába,csak a pénztárcám fogott vissza.Szerintem nagyon jó a színe!Szeretném megkérdezni,hogy elég az anyag merevítéséhez a vatelin?Mert ez olyan stabilnak látszik.
Szia! Köszönöm! Nincs benne merevítés, mivel a "kockadoboz" alatta megtartja. A Titkaim oldalon megtalálod az elkészítését.:))))
Ana Kroetz üzenete…
Very cute,Erika!
Kisses,Ana
Juccantó üzenete…
Köszönöm a választ és azt is,hogy nagylelkűen megosztod a "titkaidat"!Szeretek ide betérni!