Patchwork függöny és az elkészítése

Találtam egy Patchwork-ös újságban ezt a roppant egyszerű és dekoratív függönyt és elkészítését. Szívecske is van hozzá. Nem tudom miért de most a szívecskékért nagyon oda vagyok! :)





Megjegyzések

Hopi-Patch üzenete…
Ez szupi ötlet, megcsinálom, majd, hamarosan...
Már csak az órát kéne 48 órásra kalibrálni...
:)
Kedves Mónika! Evvel én is így vagyok, az idő nagy úr én is ettől szenvedek! :))))
Erika!
Nagyon klassz a függöny és én is odavagyok a szívecskékért:-))
Várom, hogy elkészítsd.
Egyébként nekem is szívem vágya a Patchwork, el is végeztem egy tanfolyamot, felszerelkeztem alegjobb eszközökkel, újságokkal, könyvekkel. Egy rövid ideig alkottam is pár darabot, de aztán elmaradt a dolog. Sok anyagom is van. Talán egyszer lesz időm, hogy hódolhassak neki:-))
Kedves Gesztenye! :) Aranyos vagy, köszi! Hát nem tudom mikor lesz időm rá, hogy elkészítsem, de talonban van, majd egyszer...! Ha úgy tudsz varrni is ahogy a bonbonokat készíted, lesz mit tanulnom Tőled! :)))