Karácsonyi gömbök..

...jó pár éve készítem már ezeket a gömböket, és még mindig szerettem készíteni. Igaz nem egyszerű, de nagyon mutatós, és jól néz ki, még ha nem is a fára akasztod fel. Ha lesz annyi zsetonom, hogy betudjak egy fát díszíteni vele, akkor megmutatom majd, addig csak egy-egy darabok készülnek. :)))


Megjegyzések

krealady üzenete…
Igen, az a bizonyos hungarocell gömb. Nem olcsó! Évek óta tervezem én is, aztán mindig elmarad. Gyönyörűek a tieid. Nagyon ízlésesek! Gratulálok! :)
Gabriella üzenete…
"Irigykedve" nézem ezeket a csodásak díszeket. Én is csak szemezek a boltban a gömbökkel, de eddig mindig lebeszéltem magam a vásárlásról. Lehet, hogy idén mégiscsak engedek a kísértésnek:)
Köszönöm lányok! De nem olyan drága, csak sok apróság kell hozzá, és ez ami miatt kicsit húzós, de ha egyszer megveszed hozzá, akkor évekig tudod gyártani. :))) Gabriella, ha venni akarsz, írj, megbeszéljük! :))))