Zsebkendőtartó borítójának készítése

Mindig is szerettem volna egy zsepitartó borítót elkészíteni, listámra vettem, és most eljött az idő, hogy elkészítsem. A pontos elkészítését megtaláljátok a "Titkok" oldalamon. 

Nagyon egyszerű és könnyű az elkészítése. 
Kettő az egyben, mikor milyen kedvünk van, úgy fordítjuk ki.

Nekem most ez a kedvencem:


 Hamarosan készítem a téglatest formájút is, azt is így kell elkészíteni, mint ezt, csak mások a méretek.
Jó munkát hozzá! :))))))

Megjegyzések

Lana üzenete…
Ez nagyon szép!!! Ügyes vagy!
Ágota-Lencsi Művek üzenete…
Gyönyörű lett! Tetszik a színválasztás:)
Kriszty üzenete…
nagyon kis cuki! szuper ügyes vagy!
én hasonlóban gondolkodom, de amolyan levél tartó féleségben, szalaghímzéssel. :)
Moncsi üzenete…
Nagyon szép, ügyes vagy! Azt hiszem ezt most már nekem is el kell készíteni:)
Pusz Moncsi
Örülök, ha tetszik! :)))) Köszönöm lányok! :))))
Csipkeherceg üzenete…
Ó Nagyon elegáns haszon és szép egyszóval le a kalappal:-) Olyan ügyes és kreatív vagy:-))
Moncsi üzenete…
Szeretnélek meghívni egy kedves játékra. Kérlek nézz be hozzám a részletekért:)
Puszi Moncsi