Patchwork, avagy valamire csak jó lesz! :)

Nem sok patchwork alkotásom van, mert nem mindig van türelmem hozzá. De ha neki fogok egy egy alkotásnak, mindig rájövők, hogy imádom készíteni őket. Csak ki kell várnom a nyugalmi időszakot, és akkor mindenre képes vagyok. :)))) Mint most is, néztem, néztem, aztán úgy döntöttem, elkészítem. Hogy minek nevezzem, nem tudom, hogy hova kerül majd még nem tudom, de az biztos, hogy nagyon élveztem a készítését.



Megjegyzések

BN Marianna üzenete…
Hú de nagyon szép színei vannak,mondjuk ötletem van rá mit lehetne készíteni.Megvárom te mit hozol ki belőle. :)Egy kicsit macerás a technika,de lehet hogy csak én gondolom annak.
Hú, de felkeltetted az érdeklődésemet, na mesélj csak. Mindenre vevő vagyok! :))))))
Marcsi és Ági üzenete…
Nekem is nagyon tetszik! Én dobozt készítenék belőle. Ez lenne a tetején a dísz. Az oldalfalakat behúznám a sötétlilával........ez sem kevés munka...........de a végeredmény :-))) Valamikor réges régen készítettem egy dobozt, szalagokból szőtt volt a teteje. Nagyon sok munka volt vele, de a végeredmény kárpótolt. Szerintem Te is így lennél vele.
Ági
krealady üzenete…
Én is dobozra gondoltam. Nekem is nagyon tetszik. Ez egy ilyen kis hajtogatós technika, igaz? A színei meg nekem is nagyon bejönnek!
Köszönöm Lányok! Most feladtátok a leckét, ígérem megpróbálom megcsinálni!

Ildikóm, igen először hajtogatsz, majd varrod. :)))
Anitácska üzenete…
Hú de csuda klassz:D Olyan ügyes vagy:D Jajj nagyon tetszik:D
A doboz ötlet szerintem is nagyon jó:D
De én pl csinálnék neki valami szép hátoldalt, hogy ugye ne látszódjanak a varrásnyomok, aztán kimerevíteném, és fellógatnám:D bár nem tudom pontosan mekkora:D
Nagyon szép:D
Puszi
Köszi Anitácska! Nem nagy 20 x 20-as, én is először felakartam lógatni, mert nagyon jól mutat a falon. :) Majd meglátom, lehet, hogy készítek még más színűeket is, és akkor az egyik falra fel is teszem őket. Majd meglátom! Most jön egy következő projekt! :))))
BN Marianna üzenete…
Itt is vagyok :) 20X20 az bizony nagy, nekem a képről ez nem jött le.De ezt a technikát ötvözném ezzel http://roolen.blogspot.com/2009/10/blog-post_8492.html
Érdemes bekukkantani a hölgy blogjára,szép dolgokat készít és sok tutorial is van.
Köszönöm BN Marianna! Aranyos vagy, hamarosan utána nézek! :))))