Ugrás a fő tartalomra

Patchwork, avagy valamire csak jó lesz! :)

Nem sok patchwork alkotásom van, mert nem mindig van türelmem hozzá. De ha neki fogok egy egy alkotásnak, mindig rájövők, hogy imádom készíteni őket. Csak ki kell várnom a nyugalmi időszakot, és akkor mindenre képes vagyok. :)))) Mint most is, néztem, néztem, aztán úgy döntöttem, elkészítem. Hogy minek nevezzem, nem tudom, hogy hova kerül majd még nem tudom, de az biztos, hogy nagyon élveztem a készítését.



Megjegyzések

Marianna üzenete…
Hú de nagyon szép színei vannak,mondjuk ötletem van rá mit lehetne készíteni.Megvárom te mit hozol ki belőle. :)Egy kicsit macerás a technika,de lehet hogy csak én gondolom annak.
erikastyle üzenete…
Hú, de felkeltetted az érdeklődésemet, na mesélj csak. Mindenre vevő vagyok! :))))))
Ági üzenete…
Nekem is nagyon tetszik! Én dobozt készítenék belőle. Ez lenne a tetején a dísz. Az oldalfalakat behúznám a sötétlilával........ez sem kevés munka...........de a végeredmény :-))) Valamikor réges régen készítettem egy dobozt, szalagokból szőtt volt a teteje. Nagyon sok munka volt vele, de a végeredmény kárpótolt. Szerintem Te is így lennél vele.
Ági
krealady üzenete…
Én is dobozra gondoltam. Nekem is nagyon tetszik. Ez egy ilyen kis hajtogatós technika, igaz? A színei meg nekem is nagyon bejönnek!
erikastyle üzenete…
Köszönöm Lányok! Most feladtátok a leckét, ígérem megpróbálom megcsinálni!

Ildikóm, igen először hajtogatsz, majd varrod. :)))
Anitácska üzenete…
Hú de csuda klassz:D Olyan ügyes vagy:D Jajj nagyon tetszik:D
A doboz ötlet szerintem is nagyon jó:D
De én pl csinálnék neki valami szép hátoldalt, hogy ugye ne látszódjanak a varrásnyomok, aztán kimerevíteném, és fellógatnám:D bár nem tudom pontosan mekkora:D
Nagyon szép:D
Puszi
erikastyle üzenete…
Köszi Anitácska! Nem nagy 20 x 20-as, én is először felakartam lógatni, mert nagyon jól mutat a falon. :) Majd meglátom, lehet, hogy készítek még más színűeket is, és akkor az egyik falra fel is teszem őket. Majd meglátom! Most jön egy következő projekt! :))))
Marianna üzenete…
Itt is vagyok :) 20X20 az bizony nagy, nekem a képről ez nem jött le.De ezt a technikát ötvözném ezzel http://roolen.blogspot.com/2009/10/blog-post_8492.html
Érdemes bekukkantani a hölgy blogjára,szép dolgokat készít és sok tutorial is van.
erikastyle üzenete…
Köszönöm BN Marianna! Aranyos vagy, hamarosan utána nézek! :))))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

 Újraszalvéta.  Újraszalvéta egybe írva, de csak is azért, mert újra és újra használhatód.  Környezetkímélő, hulladékmentes, higiénikus, frissentartó csomagoló. Ne használjunk többet fóliákat, nejlon zacskókat, szalvétákat.  Én 2019 nyár óta nem vettem szalvétát, fóliát, alufóliát, nejlon zacskót. Itt egy praktikus csomagolóanyag, amit hosszú időn keresztül tudsz használni.  Ismerd meg az újraszalvétát:  - Szendvicsek, uzsonnák, tízóraik csomagolására alkalmas. - Külső oldala: mintás 100% pamut vászon anyag - Másik oldala: PUL anyag, ami környezetbarát, élelmiszerbiztos, frissentartó, könnyen kezelhető, száraz és nedves ruhával letörölhető anyag.  - Tépőzárral záródik.  Válassz a kínálatból, ami nem lesz egyszerű, mert rengeteg szebbnél szebb pamut vászon anyagból készítettem el őket.  Minden korosztálynak ajánlom. 

Újabb Angyallal találkoztam....és hogy mi készül?

Egy újabb Angyallal találkoztam, Nagyon szépen köszönöm Zsuzsinak a könyv másolatát és lemezt is! Nagyon szerettem volna ezt a könyvet...mivel most tanulok horgolni, az alapokat már elsajátítottam, most már csak a trükkök és a gyakorlat vár rám. :) Általában ha megszeretnék valamit tanulni, és érzem hogy van rá egy csöpp kis tehetségem, egyből bele vágok a közepébe...most is ez történt. Ezt a szép kendőt kezdtem el horgolni...igaz én felcseréletem a színeket, de már várom, hogy készen legyen. A könyv is nagyon hasznos, sok kis apróságot tanultam belőle, amire nem is gondoltam első körben. :)))  A kendő innen származik: http://szeretekhorgolni.com/horgolas_mintak/kek-hullam-horgolt-kendo Mintája:

Bevásárló zsák

Újra és újra használható bevásárló ÖKO tasakok, a nejlon zacskók helyett. Pamutvászon és tüll anyagból készültek. Bevásárlás alkalmával vidd magaddal, pékárú, gyümölcs, zöldség, magvak...stb vásárlására alkalmas. A tüll anyagon keresztül pedig látni mit vásároltál így a pénztárnál nem kell kipakolni belőle. Ha ragasztó címkét kell rá tenni, akkor pedig a pamutvászon anyagra ráteheted, otthon meg leveheted róla. Teteje zsinórral összehúzható. Készült hozzá egy tépőzáras összefogató, ezért kis helyen is elfér, akár a táskádban, otthon pedig a fiókban. A szett 3 db-os Nagy: 25x33 cm Közepes: 20x28 cm Kicsi: 15x22 cm Tisztítása: mosógépben, vasalható. Megvásárolható a meska oldalamon: Link: https://www.meska.hu/Shop/index/8651