Keresem...

...ezt a két könyvet:  MÁR CSAK EZT AZ EGY KÖNYVET KERESEM!!!!!!

"Szívhez szóló ajándékok"



és a "Tilda mesés karácsonyi ötletei" című könyveket.

Főleg online módban,de ha nem tudja valaki akinek meg van beszkennelni, akkor kis időre kölcsön kérném, szkennelésre. Cserébe felajánlom, "Színes Karácsony tűvel és cérnával" vagy a "Kreatív ötlettár barátságos otthon" című könyvet online módban.



erika.banasz@gmail.com-ra várom. 

Megjegyzések

Kriszty üzenete…
küldtem egy linket a második könyvet megtaláltam neked.
Kriszty üzenete…
na jó, szuper gépem van, bocsi, nem jelenített meg minden képet elsőre, így a kreatív ötlettárra hittem, hogy azt keresed, bocsánat. :(
De Aranyos vagy! De azért Köszönöm! :)))))
Csitri üzenete…
https://picasaweb.google.com/107392596599158793813/TildasJuleideer
Igaz, nem magyar, de szerintem hasznát veszed. A picasaweb-en sok hasonlót lehet találni.
Üdv: Timi
Betty üzenete…
Megy az e-mail! :) Második kettő meg van, keresem a többit.
Betty üzenete…
A Tildás is meg van! :)
krealady üzenete…
Szia! Nekem sem magyarul vannak meg. De ha érdekel, én is felrakom. A tiéd, az első nagyon érdekel, az nekem sincs meg. Puszi!
Betty üzenete…
Sajnos az elsőt nem találom sehol :( hátha valakinek meg van otthon és beszkenneli.
Köszönöm lányok, nagyon rendesek vagytok, és kedvesek! :))))) Várom az elsőt még, hátha! :))))) Puszi Nektek! :)))))
Nagymamis üzenete…
Erika a "Szívhez szóló ajándékok" megvan nekem könyv formájában, de csak péntek délután tudnám szkennelni. Írj ha jó így neked!
Drága "nagymamis" Erika! Persze, hogy jó lesz! :)))))))))) Puszi érte! :))))))