Rózsás kollekció...

...szerintem ez nagyon szépre sikerült! :))))
Remélem a megrendelőnek is tetszeni fog, ha nem akkor lesz rózsás tárolom, rózsás neszim és rózsás mobiltartóm! :))))



Megjegyzések

Moncsi üzenete…
Szerintem nagyon szép lett, jó az a tároló, nekem is készíteni kellene egyet:). Ha nem tetszik neki akkor nincs szeme.:)
Edina üzenete…
Így van...ha nem tetszik akkor nincs szeme:)
Mandala üzenete…
Nagyon kedvesek, és gyönyörűek!
Én is oda vagyok érte, úgyhogy most izgulok, marad e, vagy megy! :)))) Köszönöm lányok! :) Puszi Mindenkinek!
Cinella üzenete…
Ezek gyönyörűek, tuti tetszeni fog!
Cinella
Köszi Cinella, aranyos vagy! :)
Hú de nagyon gyönyörű:D Egy ilyen kis kollekcióra én is befizetnék:D Csuda szép:D
ÉS hát igen...ha nem tetszik neki, akkor nem tudom mi az ami tetszene....elég rossz az ízlése:D
De igazából ettől nem félek, biztos elviszi:D Ki ne vinné:D:D:D:D
Pusszantás:D
Köszönöm Anitácska! Ha nyilvánossá teszed a blogodat, írj, mert az üdvözlésbe kiteszlek és megnézlek! :)))Szia! Erika