Pöttyös neszesszer...

...és mobiltartót rendeltek tőlem. Elkészült! 
Szerintem nagyon édes, lehet, hogy megtartom,....vagy készítek egyet magamnak is! :))))) 


A Lila levendulás is megrendelésre készült, ehhez még kell készítenem egy mobiltartót! :) 


Megjegyzések

Moncsi üzenete…
Szia kedves barátnőm. Örülök, hogy ismét alkotni látlak. Imádom ezeket a pöttyös, masnis cuccaidat. Ez annyira te vagy!!!. A tőled kapott táskám pedig még mindig csodálat tárgyát képezi.
Én meg csuda büszke vagyok rá, és arra is hogy a barátnőd lehetek.
Ölel barátnőd Moncsi
De Drága vagy! :) Hálás köszönetem, én is büszke vagyok Rád! :))) Nekem is nagyon tetszik, ha van egy kis időd, néz körül tettem fel dolgokat az oldalakra, amik nem kerültek ki a főoldalra, a képeknél például, Dunaújvárosi dolgokat is tettem, nézd meg őket, ha érdekkel. Puszil barátnőd Erika
krealady üzenete…
Hú, ez a pötyi!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon tetszik! Kell ilyen anyagot beszereznem. Mindenféle színűben, pirosban is tervezem - mindegyiknek a fordított színeivel is. Hát, majd eljön az én időm, amikor végre magamnak is gyártok valamit!
Drága Ildikóm! Így igaz, szerezz be, mert nagyon jó dolgokat lehet belőle készíteni! :) Puszi! Erika