Neszesszer...

...újabb nesziket készítettem! 
Nekem nagyon tetszenek, és még nincs vége! :))) 




A többi képek az "Apróságaim" oldalon találjátok! :) 

Megjegyzések

krealady üzenete…
Húha, nekem is nagyon tetszenek:) El tudod majd küldeni nekem akár priviben a kis pillangók készítésének a leírását?
Szilvácska üzenete…
Szia! Nagyon romantikusak. Nagyon tetszenek. A pillangók is, a leírását is megkaphatjuk.
üdv. Szilvi
Kedves Ildikóm, és Szilvácska! Ha jobban megfigyeltétek volna a blogomat, akkor felfedeztétek volna "már" a pillangó készítését a "Titkai" oldalamon, már hónapok óta fent van! :)))) Jó munkát hozzá! :))))))
krealady üzenete…
Valóban nem néztem ennyire vissza. Most néztem egy kicsit minden oldaladon, de csak az elején. Illetve picit pörgettem lefelé. Nem gondoltam, hogy ilyen régi anyag ez már... De megnézem, köszi!
Jó-jó, ez nem szemre hányás volt, nehogy megsértődj Drága Ildikóm! :)))))
Szilvácska üzenete…
Szia! Köszönöm. Most már megtaláltam.