Nárciszok, avagy Moncsi után szabadon...

...Kedves Moncsi barátnőmtől halásztam az ötletet, nagyon megtetszett, így én is elkészítettem! :)))

Az én nárciszaim, nem  szaténból készültek, hanem egy könnyű anyagból, (sajnos nem tudom a nevét az anyagnak), a szárait bevontam zöld anyaggal, és pár levelet is készítettem hozzá ebből a zöld anyagból. 
Még pár levél várat magára, de az is kész lesz hamarosan.
Moncsikám! Tényleg jó volt elkészíteni. :))))




Megjegyzések

Csipkeherceg üzenete…
Nagyon ügyes vagy! Olyan aranyosak ezek a virágok, csak úgy árasztják a tavaszi hangulatot:-))
napos üzenete…
Ez a csokor tényleg gyönyörű lett!
Varga Györgyi üzenete…
Nagyon szépek! Ha a készítésük is könnyű, biztosan kipróbálom :o)
Köszönöm! Nem nehéz elkészíteni! :))))
Moncsi üzenete…
Tényleg nagyon szépek lettek. Üde színfolt a lakásban. Ügyi vagy!!!
Ana Kroetz üzenete…
Very cute!
Kisses,Ana
Edina üzenete…
Nagyon kis helyesek:)