Nárcisz virágcsokor készítése.

Első körben Varga Györgyinek ajánlom, de mindenki másnak is! :)

Én annyit változtattam, hogy a szárát, a szívószálat is bevontam zöld anyaggal, és a levelek is anyagból készültek.
Én vázába tettem, nem cserépbe! 
Remélem sikerül elkészíteni! Jó munkát hozzá! :) 


Megjegyzések

Horváth Emerencia üzenete…
Nagyon szépen köszönöm!
Névtelen üzenete…
Annyira jó dolgok vannak itt:D Hihetetlenül ügys vagy te is meg a Moncsi is:D Mintha önmagamat látnám bennetek:D Imádom:D
Amúgy ha egyszer lesz egy blogom akkor én is beszállok az ajándékküldözgetős játékba:D
Puszi nektek és sok sikert:D
Üdv.:Pancsi
Kedves Pancsi! Köszönöm a megjegyzésedet! Örülök ha teszik! Csak biztatni tudlak, hajrá, és készítsd el azt a blogot! Írj ha már ott tartasz! :)))) Várlak a virtuális világunkban! :) Puszi! Erika