Napos játéka, ajánlással és textiltárolóval...

Három az egyben! :) 
Napos játékra hívott minket, én elfogadtam, ezennel teljesítem a szabályokat.

Ajánlásaim, akikhez nézz be, nem bánjátok meg:
és nem utolsó sorban Napos.

Kedves "napos"-tól a eltanultam a Textil tároló készítését. 

Íme az én tárolóm, igaz ez nem én vagyok, mert a piros nem az én színem, ezért ajándékba megy. 

Szerintem elsőre nem is rossz! :)))) 






Megjegyzések

Bodnár Gréti üzenete…
De aranyos kis tároló!!!Nekem nagyon tetszik,főleg a fodrocskák!:)
Borga üzenete…
Szerintem is nagyon aranyos!Én szeretem a pirosat,különösen,ha pöttyös:)
Edina üzenete…
nagyon kis ízléses lett...hiába, aki tud az tud:)
Juccantó üzenete…
Nagyon tetszik nekem is!
krealady üzenete…
Köszi, te csaj! Ez a kis tároló meg nagyon helyes! Ha lesz saját háztartásom, készítek én is kis kenyérkének, péksütinek! Pusszantalak!
napos üzenete…
Hú, ez a csipke szegély nagyon feldobja! Köszi, hogy megmutattad! Meg azt is, hogy játszol nálam! :)
Én is köszönöm! :))) Együtt majd össze hozzunk egy csodát! :)))) Napostól az alap én meg csavarok még rajta! :))))))