Dunaújváros...

Az elmúlt években, nagyon sok emberrel ismerkedtem meg, akik nem élnek Dunaújvárosban. Mikor megtudták, hogy dunaújvárosi vagyok, láttam az arcukon a mimikájukon, hogy mit is gondolnak az én városomról: panelváros. Tény és igaz, hogy Dunaújváros, Pentelén kívül nem rendelkezik ezeréves múlttal, de mára már kinőtte magát, és én így szerettem. Ha valakit érdekkel milyen is "Volt" és "Ma" milyen az én városom, akkor a "Képek" oldalamon megtalálhatsz pár filmet és képet róla. Ha erre jártok, sok szeretettel várok mindenkit, az én városomban Dunaújvárosban! :)


Megjegyzések

Darányi Kata üzenete…
Jó,hogy meglátod a szépségeket,ott ahol élsz,és szereted is,ez az igazi lokálpatriotizmus :))
Krisztina üzenete…
Én is imádom Dunaújvárost,ott születtem :) és 27 évig éltem egy mellette lévő faluban.
MrsSame üzenete…
Tegnap integettem neked,mikor jöttünk haza anyuméktól. :D