Zalaegerszegről...

...soha, sehonnan nem jövők el üres kézzel. Most is így lett! :) 

A kockás anyag, (ugye ez már természetese,) szembe jött velem az utcán, és sírva kérte, hogy vegyem meg, megsajnáltam és hazahoztam. :) 
Az ékszerekkel ugyanígy jártam, első látásra szerelem, főleg a gyűrű, mert már nagyon fájt a fogam egy ilyen szépségre. Már csak egy jó kis fülbevalót kell hozzá találnom, és akkor már mehetek is...!



Megjegyzések

Lonci üzenete…
Ezeket én sem tudtam volna otthagyni, olyan elegáns mindkettő:))
Edina üzenete…
Fű Erika, ez a gyűrű nagyon de nagyon szép! Igen, elegánsnak is lehet mondani:) Jól tetted hogy megvetted, rajtad nagyon el tudom képzelni:)
puszillak:)
nana56 üzenete…
Ejnye-ejnye, vigyázni kell ezekkel a kockás anyagokkal.. :-D
Lonci, Edina! Köszönöm, nekem is nagyon bejön! :)

Nana56! Köszönöm, próbáltam kikerülni, de még a szakadó esőben sem bírtam kikerülni! :))))
nana56 üzenete…
Az a legjobb, hogy erről a képről jutott eszembe, hogy nekem is van hasonló (pironkodós smile)
nana56 üzenete…
Én délután megyek a városba vadászni, nálunk a cégnél az a szokás, hogy pénzt kapunk, és vásárolunk belőle valami kedvünkre valót. Szerinted mi lesz belőle? :-D
nana56 üzenete…
Mármint a névnapunkra a kollégáktól... csak a lényeg maradt ki :-)