Én és a Gyöngyfűzés...

...én megpróbáltam! Bárki bármit is mond, minden gyöngyfűzőnek üzenem, hogy minden tiszteletem az övék. 
Én megpróbáltam, utána néztem a neten, letöltöttem majd kinyomtattam a megfelelő kezdő szakirodalmat a gyöngyfűzésről, megvettem a gyöngyöket, tűket, még gyöngyfűző keretet is kaptam ajándékba, 
Drága Moncsi barátnőmtől. 
Sőt, még a netről le is töltöttem egy gyöngyfűző programot, amivel megterveztem milyen is legyen az alkotásom, formára, színre. De, neeeeeeeeeeeeeeeeem megy! Itt bénázok, nap mint nap. Isten az atyám, én megpróbáltam! :))))))))))) "Már" a harmadik sornál tartok, de már elveszítettem a "fonalat", mit hová kell dugjak. Pedig kezdő létemre, csak négy színt használtam, semmi flancos mintát, láthatjátok a képen. Azt hiszem ezt félreteszem, és majd egyszer újra neki ugrok. :))) 
Remélem, mert azért ilyen könnyen nem adom fel! :))))))


Megjegyzések

krealady üzenete…
:):):):) Hihi!!! Azért le a kalappal előtted, mindent megpróbálsz. Bevallom, én is a bonyolultabbaknál hagytam abba annakidején, mert én meg - mint ahogy már kiderül, nagyon vizuális típus vagyok, képtelen voltam papírról leolvasni. Pedig annyi nagy kedvencem volt - amiket valószínűleg megveszek hozzáértőktől :)
Tiffany-Andi üzenete…
Édesem, ez azért nem így működik!! Egyrészt, szerintem te gyöngy szövést próbáltál. Én fűzök. Baromi egyszerű mintákat. Segítsek????
Damilra, tűvel, minta rajz alapján....És sikerélményem van! DE! Én nem tudok varrni. Az én minden tiszteletem a varrós lányoké :-) És a keresztszemeseké, meg a gobelin-ezőké,......folytassam??? Én ahhoz értek, a másik máshoz...Nincs jelentősége, hogy melyikünk mihez. A kézi munka érték, bármi legyen is az. És persze van úgy, hogy nem jön be minden technika, de ez nem is baj. Szerintem. A lényeg, hogy akkor csináld, ha örömödet leled benne!
Csipkerózsika üzenete…
Megértelek, egyszer próbáltam, meg utoljára is, nincs hozzá türelmem..:)
Darányi Kata üzenete…
Én meg nem tudnék ilyen nagy türelemmel varrni!
BN Marianna üzenete…
Türelmedért tisztelet jár! A képet elnézve szerintem sem a legegyszerűbbel kezdtél.
Ja, de Drágák vagytok! :)))) De azért nem adom fel, Peyote szövéstechnikát alkalmazom a páros számút. (érzitek :))) ) Sőt, nem damilra fűzők, hanem spéci fonalra, amit a gyöngyhöz adtak! :))))))
Andika, ha gondolod segíthetsz, elfogadok minden segítséget! Köszönöm! :)))))
Nem akarom feladni, olyan jó lenne ehhez is érteni, csak egy kicsit! :))))
Puszi Mindenkinek! Erika