Táskák

Barátnőm kérésére készítettem neki egy kicsi, rohangálós, a testen keresztbe dobos táskát. 
Erre kitaláltam, hogy nekem is kellene egy a nyaralásra, hát megszülettek: 

Na, melyik az enyém? :))))) Aki ismer egyből tudja! :)))



A fekete anyagot, Agibo-Ágitól kaptam, nagyon jól mutat, a rózsaszín új szerzemény. 



Megjegyzések

krealady üzenete…
Bizony-bizony, klassz kis tatyók:)
BN Marianna üzenete…
Igaz én még csak ismerkedem veled, de a pöttyösre tippelek :)
Nagymamis üzenete…
Mindkettő nagyon szép! A pöttyös pénztárcából kiindulva....a pöttyös táskára tippelek!Szép hétvégét kívánok! Erika
Telma üzenete…
Nagyon szép mind a kettő.
A pöttyös a tiéd,ugye?
Köszönöm! Igen a kis pöttyös lesz az enyém! :)))) Remélem hogy örülni és tetszeni fog a barátnőmnek, mert ha nem, akkor kalap lesz belőle. :)))))
Kellemes hétvégét kívánok mindenkinek! :)))