Szalagból virág...

...így is lehet virágot készíteni. Ajánlom mindenkinek, gyors és egyszerű, hamar meg van és szép.:))))




Megjegyzések

Lana üzenete…
Hát ez tényleg nagyon szép, ki kell próbálni!
Rajta Lana, nem nehéz! :)))
Csipkeherceg üzenete…
Ez nagyon jó ötlet:-) Te kipróbáltad már?
Monessa üzenete…
Micsoda ötlet! Még jól jöhet!:) Köszi!
Ana Kroetz üzenete…
Very cute!
Kisses,Ana.
RitaFoltok üzenete…
Köszönöm az ötletet, feltétlen kipróbálom!
Monica üzenete…
Nagyon köszönöm hogy megosztottad velünk és biztosan ki fogom próbálni!!!
Monica üzenete…
Jaj, és a kavicsgyűjtős játékomban két kaviccsal jutalmaztalak, azért, mert az elmúlt héten tőled érkezett a legtöbb látogatóm!!!
Köszönöm!
Ki gondolta volna, hogy ez ennyi mindenkinek tetszik! :) Már megérte, hogy feltettem! :)))

Monica! Köszönöm a kavicsokat, hol tudok meg többet róla? :)))

Puszi Mindenkinek! Erika
Monica üzenete…
Erika!
A blogom oldalsávjában van egy pakk kavics. Arra kattintva éred el a játékszabályokat! Szintén az oldalsávban tudod nyomon követni a kavicsok számát.
Exchange bejegyzéscímmel hirdetem meg azokat, amiket lehet szerezni kavicsokért cserébe.
Szeretettel várlak!
Kedves Monica!

Nekem csak a csere-bere blogot mutatja az adatlapod, van netán másik blogod is? Mert itt nem találtam ilyet, amit írsz! Jó lenne ha megírnád! Köszönöm! Erika
Gi üzenete…
Hú, Erika, ezt nekem is meg kell csinálnom, nagyon tuti!

Most kaptam meg a PIF táskát, hihetetlenül ügyes vagy! Köszi szépen!

Amint lefényképeztem, teszem is fel a blogra dicsekedni :)

Puszi! Ági
Boczi üzenete…
Ez nagyon jó :)
Monica üzenete…
Címtár, saját webhely.
Már jártál nálam, nem is emlékszel???
Köszönöm a türelmedet Monica! :)))) Az elmúlt napokban nem voltam magamnál, de most már MEGVAGY!!!! :)))))))))) Imádom a táskádat! Fáj a szívem érte, komolyan! :))))

Köszönöm, hogy játszhatók a gyönyörűséges ajándékaidért! Igérem elolvaslak, és igyekszem minél több kavicsot megszerezni! :))) Ja, és majd beváltani! :))))

Puszi! Erika