Pénztárca készítése...

...közkívánatra, feltettem a pénztárcám készítését. A Titkaim oldalon megtaláljátok. :)
Sajnos nem mindig készítettem képet, ha valamit nem stim, akkor kérdezettek!
De azért bízom benne, elég érthetően leírtam. :))) 

Ha elkészítettétek, kérlek küldjetek egy fotót róla. :)))



Megjegyzések

Névtelen üzenete…
De jó, készítettél róla fázisképeket? :)
Most nem tervezek pénztárcavarrást, mert még mindig lusta vagyok (fáj) eldöcögni a varrógépboltba varrógépet venni...
De ez csudiédes lett!!! :)))
Z. Ági
Ui: Ma készítettem fotót a hasonló pöttyös táskádról, amint épp hordom, majd küldöm! :)
Gi üzenete…
Eddig csak irígykedtem, hogy milyen ügyes vagy, bár még mindig :) de most már ellátsz tervekkel is, amiket meg kell valósítanom :)
Köszi!!!
Borga üzenete…
Hú,nagyon ügyes vagy,szuper lett ez a pénztárca!A leírásod alapján lehet,én is megpróbálkozok vele.
noviamy üzenete…
Erika!
Nagyon köszönöm!!!
Bár eléggé "macerásnak" tűnik az elkészítése... :((
Jövő héten azért megpróbálok magamnak varrni egyet!
Amy
Kedves Amy! Lassan elkezded készíteni, és ha elakadsz akkor írsz! Segítek! Kicsit macerás, mert most készítesz először ilyet! Nekem is az volt! :)))
Szia! Erika
Névtelen üzenete…
Kedves Erika.!Nekem nagyon tetszik ez a pénztárca,de nem értem,hogy mekkora zipzárak vetexek(a vasalhatót is) meg ferdepántok kellenek hozzá.Nem tudnád nekem leírni,hogy ezek mekkorák?
Kedves Augusztus 7-i Névtelenem! Nem dolgozok méretekkel. Ezt neked kell kiválasztani, méregetni, hogy mégis mekkorát szeretnél készíteni, és ahhoz venni a cipzárt, stb...!
Ez a pénztárca kicsit nagyobb lett a kelleténél, de így is szeretem.
suliadri üzenete…
Kedves Erika küldenél nekem egy új linket a pénztárcakészítésről, mert most (már)nem találom. Köszi