Párna...

...készül, amit nagyon élveztem készíteni. Most már csak össze kell majd állítani.
Nekem nagyon tetszik! :))))
Azt hiszem lesz még folytatása. :)))



Megjegyzések

Zsófi üzenete…
Nagyon tetszik! Ügyes vagy!
krealady üzenete…
Hú, ehhez is kell ám kitartás!!!! Le a kalappal! Nagyon bájos:)
Nekem is, nekem is!!! :)))))))))
Nem is nehéz elkészíteni, csak rá kell jönni a helyes taktikára! :)))
napos üzenete…
Hú, ez valami gyönyörű! És egyáltalán nem tűnik olyan nagyon egyszerűnek :)
noviamy üzenete…
Nahát!
Ez valami csodaszép lett!
Ügyes vagy!
Én még mindig nem mertem nekiállni... :(((
Ahhoz előbb látnom kéne, hogyan is csinálja más, lépésről-lépésre... :(((
Amy
krealady üzenete…
Igen, egyébként én is így vagyok vele. Egy csomó mindenbe nem merek belevágni, mert nem igazodom ki egyértelműen a leíráson. Ha meg látom, olyan pofon egyszerűnek tűnik - mondom, tűnik:) Lehet, hogy én végig bénázom, és mégsem sikerül. De tény, hogy én is könnyebben tanulok, ha gyakorlatban látom, hogy is kell. Nem akarsz videókat készíteni, Erika? Tudod, az alkotási folyamatról. A mai fényképezőgépekkel már meg is lehetne csinálni. Akár a virágocskáidat is megmutathatnád - persze, ha nem titok:)
Borga üzenete…
Hű!És még azt mondod,nem tudnál ruhát varrni?!Aki ilyet tud,az ruhát is tud!:)
MrsSame üzenete…
Hu és hű Ahh!!! Brutálisan gyönyörű!! Várom a következőket! :D Csak így tovább.
Nagyon köszönöm Lányok! :))))
Közkívánatra, feltettem a youtube-ról a párna készítést a videók oldalamra. Már régebben is tettem fel oda, például: a masnis párnát. :)))) Jó munkát! Élvezni fogjátok! :)))))