Anyagvásár...

...volt nálunk az MMK-ban, 300 Ft/ m, ezt a pár anyagot sikerül beszereznem. :) 
Sajnos a kék mintáson kívül, más nem nagyon volt csak egyszínű anyagok.
Még nem tudom, miket fogok belőlük készíteni.


Megjegyzések

Amanda üzenete…
Konfekciót!
Nálunk is vannak ilyen vásárok. Én nagyon szeretem, de igazad van, mert mintás, aprómintás, vagy egyszerűen csak kockás alig van. Ezeket még nem láttam, sajnos.
Van egy barátnőm, összefogtunk és az ő segítségével nadrágokat és szoknyákat varrok ezekből az anyagokból.
Grety Gergaly üzenete…
Szép színeket válogattál össze!!!
Nálunk a múlthéten jártak :)) Igaz most nem mentem el de általában meglesem mi a felhozatal,érdemes elmenni ,mert volt már olyan hogy szezonális ,fantasztikus anyagokat is árultnak és azért mindig lehet valami jó kis anyagot találni..A táskáimba pl mindig itt veszek bélésnek való anyagot...
Én most voltam először itt. Igen, én is úgy vásárolgattam, hogy még táska bélésnek is jó legyen, vagy pedig kisebb-nagyobb alkotásoknak. Majd meglátom, próba cseresznye! :)))
BN Marianna üzenete…
De jó kis anyagok, főleg a kék oldal. :)