Alkalmi táska...

...megrendelésre, és új virággal, a megrendelő kérésére. :)
Már a múltkor is készítettem ilyen táskákat, csak sajnos elfelejtettem lefényképezni. 
Nekem az anyag, ezen oldala nem jön be, de a megrendelő ruhája (amit nem én készítek) is ebből az anyagból fog készülni.
A virág új rajta, akárcsak a benne lévő díszítés. 




Megjegyzések

Moncsi üzenete…
Húúúúúúúú! Ez is szép. És végre már megrendelésre készülnek!!! Azt kívánom neked készíts még sok-sok-sok ilyet.
Puszi Moncsi
zenelady üzenete…
Így van:) Legyen sok megrendelésed! És ha valakinek nincs ízlése, azzal lehet finoman foglalkozni, irányítgatni, de ha nem, hát nem. Nekem sem jön be ez a szürke egyhangúság, de a megrendelő szava ugye:) Én egyenlőre még mindent kézzel varrok, úgyhogy egyenlőre csak sóvárgok olyan fajta táskák után, amiket te gyártasz:)
Köszönöm Lányok! Édesek vagytok! Aztán úgy legyen, ahogy írtátok! :)))
Csipkeherceg üzenete…
Gratulálok a megrendeléshez!Nagyon tetszik nekem is:-) A virág közepében azok a fehér csíkok micsodák? Nem bírtam rájönni:-)
Kedves Laci! :) Köszönöm!
Az a fehér "izé", az egy fajta dekorációs kiegészítők "bogyók vannak a végein" akarnak lenni. A Müller drogériában vettem, jó sok van egy csomagban. Általában, fehér virágokhoz, főleg esküvői csokrokban láttam. Persze ezek a csokrok nem élővirágok.