100. avagy "Soha nem gondoltam volna"...

"Soha nem gondoltam volna"...
...így kezdődött, tavaly ősszel ez volt az első bejegyzésem. Most a 100. bejegyzésemet írom! :) 
  Ennek örömére, minden Kedves ide látogatónak, követőmnek, meglepetésekkel készültem.
Fogadjátok szeretettel:
  Patchwork készítő társaimnak két könyvet tettem fel, 
ami le is lehet letölteni. 
Az egyik a Patchwork Origami Virágok,
a másik a Patchwork Négy Évszak című könyv. 
Gyöngyösöknek: Swarovski gyöngy újság.
Hímzőknek: Csupa Keresztöltés című könyv.
 Horgolóknak: Álomszép horgolt virágok című újság.


Remélem tetszeni fog, és hasznos lesz! :))))

Megjegyzések

zenelady üzenete…
Húha, húha, csak kapkodom a fejem!!! Köszönjük szépen!!!
Tímel üzenete…
Hűű mennyi szépeség!! Köszönöm szépen!

Olyan jó érzés. Az én blogom ismerősöknek lett létrehozva, effektíve fotóalbum gyanánt. Sose gondoltam volna, hogy ez érdekelhet bárkit is, hogy lesznek rendszeres olvasóim,hogy kommentelnek és barátokat is szerzek....:):):)
Amanda üzenete…
Köszönöm!
agibo üzenete…
Köszönöm szépen! Egy kis szabadidőt nem tudnál? ... :)
Monessa üzenete…
Én is köszönöm! Gratula a 100. bejegyzéshez! Még sok ilyet!
Nem kell köszöni, Nektek tettem fel! :)))))

Ágikám! Sajnos "szabadidő" újságot és könyvet nem tudok feltölteni! :)))))))))))))De ha gondolod, kimegyek egy napra, leváltalak, aztán pihenhetsz! :)))) Gondolkozz el az ajánlatomon, mert komolyan mondtam! :) Puszi! Erika
agibo üzenete…
Aranyos vagy Erika! Sajnos nem vagyok agyonstrapálva, inkább csak az időmet töltöm a boltban. De azért nyugodtan gyere! Rövidesen ismét takarót varrok...
noviamy üzenete…
Szia Erika! A napokban a picassa albumodból szerettem volna letölteni a horgolt virágok címűt, de valamiért nem engedte... :(((
Ma ismét kerestem, gondoltam újra megpróbálom, de már nem is találom. Pedig nagyon szerettem volna... :_(((
Szabadna elkérni ???
Ha igen, kérlek szépen, erre a címre küld el nekem: noviamy@gmail.com
Nagyon megköszönném!!!!
Amy-kreativ