Ugrás a fő tartalomra

Újabb Ajándék és a barátságról egy levél...

...Kedves Edinától (Edina szappanjai) a P.I.F. játékban való részvételemhez, és meg merem kockáztatni, hogy barátságunknak is köszönhetően, kaptam egy gyönyörű nagy ajándék csomagot, telis-tele a szappanjaival, krémmel és egy doboz bonbonnal, ja és a lényeg  egy négy oldalas (A4-es lapon) egy Kedves és aranyos kézzel írt levéllel. Na ez a nem semmi, én már nem is emlékszem mikor is írtam kézzel négy oldalt :))) ! Pont ezért, mivel ennyi időt szánt a levélre, és a levél tartalmára, nagyon tisztelem őt, és nagyon sajnálom, hogy nem lakhatunk egymáshoz közelebb, hogy napjaimban, nap mint nap részt vegyen, és én is az övében. De bízom benne, hogy így is tartjuk majd a kapcsolatot, és ha egyszer lesz rá lehetőség, nagyon szíves látom őt (is), nálam, az én városomban, hogy személyesen is megismerkedjünk. :)))

Az ajándékokról még annyit, hogy bonbon még aznap elfogyott, mert az én gyermekemmel nagy csoki rajongok vagyunk. Minden ami csoki, és marcipán, kivéve az étcsoki verziót, nálunk és nálam nem romlik meg. :) A krémet amit nem csak az arcomra használok, nagyon szerettem, legalább 10 évvel fiatalabbnak érzem magam. A szappanok csodálatosak, már a család férfi tagjai is oda vannak érte, szinte nap mint nap a fürdés előtt külön előadást kell tartanom, hogy jelenleg milyen szappannal fognak fürödni (köszönet Edinának, hogy részletes használati útmutatóval és leírást mellékelt a leveléhez). Sőt már azt is megkérdezték, hogy Edina feji a kecskét is? :))) Ebből is látszik, még ha Edina nem is tudja és nem is érzi, de beköltözött a családunkba, a napjainkba. 

Annyira, de annyira jó dolog ez, mert az én életemben sok olyan emberrel találkoztam, akik messze nem érdemlik meg, hogy barátságommal az emberi mivoltommal megajándékozzak. De azért vannak kivételek, de azok száma jóval kevesebb. Ilyen világot élünk! Sajnos!

Az én kis családomban nem csak Edinát "ismerik", köztük van Moncsi (Varrogató Moncsi) és Ágika (Ágibo) is, akiknek sokat köszönhetek, önzetlen és Kedves tulajdonságukról. Ha akarom, ha nem ők is beköltöztek, mivel a tőlük kapott nem csak ajándékot, magam köré gyűjtöttem, használtam ezáltal az életem szerves része lett. Jó dolog kapni, de számomra a legjobb adni!

Fényképet nem tudok még feltenni, mert elromlott a gépem, de hamarosan pótolni fogom! 

Bízom benne, hogy egyre több "ilyen" embert fogok megismerni, (és ehhez nem kell ajándékot küldeni, elég ha egy kedves megjegyzést olvasok, vagy emailt váltunk, amiben már volt szerencsém, tőlük most elnézést kérek, hogy nem említette meg őket személyesen, de akik írtak már nekem, megjegyzést és emailt, azok tudják, hogy ő rájuk is gondoltam) 
Szörnyű és nehéz világban élünk, ne rontsuk még mi rajta! Ha elolvastál, és elértél ehhez a mondathoz, nem kérek mást csak egy mosolyt. Mosolyogj :)))) Én is ezt teszem! :))))) Ugye milyen jó! :)))) Köszönöm!

Megjegyzések

Kathy üzenete…
:))))))))))
Edina üzenete…
:)))
Igen, jól gondolod...nem csak a PIF miatt kaptad:))) Én is nagyon remélem hogy azért majd személyesen is tudunk valamikor találkozni és nagyon örülök hogy megismerhettelek és még nagyon sokáig megmarad közöttünk a barátság:)))
Puszillak!
:))))
Moncsi üzenete…
:))))))))))))))))))))))))))))))))
erikastyle üzenete…
Látjátok még Ana Kroetz is mosolyog, pedig ő Brazíliában él és nem tud magyarul! :))))

Köszönöm a mosolyokat! :)))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

 Újraszalvéta.  Újraszalvéta egybe írva, de csak is azért, mert újra és újra használhatód.  Környezetkímélő, hulladékmentes, higiénikus, frissentartó csomagoló. Ne használjunk többet fóliákat, nejlon zacskókat, szalvétákat.  Én 2019 nyár óta nem vettem szalvétát, fóliát, alufóliát, nejlon zacskót. Itt egy praktikus csomagolóanyag, amit hosszú időn keresztül tudsz használni.  Ismerd meg az újraszalvétát:  - Szendvicsek, uzsonnák, tízóraik csomagolására alkalmas. - Külső oldala: mintás 100% pamut vászon anyag - Másik oldala: PUL anyag, ami környezetbarát, élelmiszerbiztos, frissentartó, könnyen kezelhető, száraz és nedves ruhával letörölhető anyag.  - Tépőzárral záródik.  Válassz a kínálatból, ami nem lesz egyszerű, mert rengeteg szebbnél szebb pamut vászon anyagból készítettem el őket.  Minden korosztálynak ajánlom. 

Újabb Angyallal találkoztam....és hogy mi készül?

Egy újabb Angyallal találkoztam, Nagyon szépen köszönöm Zsuzsinak a könyv másolatát és lemezt is! Nagyon szerettem volna ezt a könyvet...mivel most tanulok horgolni, az alapokat már elsajátítottam, most már csak a trükkök és a gyakorlat vár rám. :) Általában ha megszeretnék valamit tanulni, és érzem hogy van rá egy csöpp kis tehetségem, egyből bele vágok a közepébe...most is ez történt. Ezt a szép kendőt kezdtem el horgolni...igaz én felcseréletem a színeket, de már várom, hogy készen legyen. A könyv is nagyon hasznos, sok kis apróságot tanultam belőle, amire nem is gondoltam első körben. :)))  A kendő innen származik: http://szeretekhorgolni.com/horgolas_mintak/kek-hullam-horgolt-kendo Mintája:

Bevásárló zsák

Újra és újra használható bevásárló ÖKO tasakok, a nejlon zacskók helyett. Pamutvászon és tüll anyagból készültek. Bevásárlás alkalmával vidd magaddal, pékárú, gyümölcs, zöldség, magvak...stb vásárlására alkalmas. A tüll anyagon keresztül pedig látni mit vásároltál így a pénztárnál nem kell kipakolni belőle. Ha ragasztó címkét kell rá tenni, akkor pedig a pamutvászon anyagra ráteheted, otthon meg leveheted róla. Teteje zsinórral összehúzható. Készült hozzá egy tépőzáras összefogató, ezért kis helyen is elfér, akár a táskádban, otthon pedig a fiókban. A szett 3 db-os Nagy: 25x33 cm Közepes: 20x28 cm Kicsi: 15x22 cm Tisztítása: mosógépben, vasalható. Megvásárolható a meska oldalamon: Link: https://www.meska.hu/Shop/index/8651