Táskák a virágokhoz...

...tegnapi nap kint voltam Rácalmáson Áginál (Ágibo), látta a blogomat és csodálkozott megint virágokat készítek, hiányolta hozzá a táskákat. Mai nap hát neki álltam és két db kis táskát készítettem a virágaimnak. Erre futotta az időmből.

Ez lett az eredeti, most már a virág fel van varrva rá. Alkalmi táska. Hófehér szaténból készült, a fekete csík rajta, keskeny selyemszalagból varrtam hozzá, belül pedig selyem bélést kapott. Ja és "csuklós" pántot, ami egy vastagabb selyem szalag, (a Táskáim oldalon látszik a pánt)


Itt még próbálgattam, hogy hová tegyem a virágokat. Az aranyszínű táskánál, maradt ott ahol ahová először tettem, de a fehérnél, máshová került, mert a vásárlót így kérte.
Az aranyszínű is szatén, de ez a ronda kép nem adja vissza, hogy mennyire szép színe van. :( 


A táskákról még több képet találhatsz a Táskáim oldalamon.

Megjegyzések

Böbike üzenete…
Nagyon szépek, különlegesek lettek.
Gratulálok !!!!!
Moncsi üzenete…
A fehér valami elképesztően szép lett!!!!
Nem vagyok egy nagy táskaimádó de ez nagyon tetszik.
Egyszerű, elegáns!
Szóval csodálatos. Ügyi vagy nagyon!
Puszi Moncsi
Edina üzenete…
Tényleg nagyon gyönyörűségesek! Olyan kis cukik!:)
puszi
agibo üzenete…
Na ugye! Így kell ezt csinálni. :)
Névtelen üzenete…
Jelentem, az aranyat én kaptam hiper-szuper szülinapi meglepetésként Erikától, és álomszép!!! :) A fotó nem adja vissza a kifinomultságát, meg Erika lelkét, ami kikacsint belőle kinyitáskor!!! ;)
Z. Ági